close
運動會結束
隔天。。。身體就出現毛病了! = = ˋ
這裡痛那裡也痛
尤其是腰的地方最痛
可能是昨天太拼了!!
為了想要出去逛
害我變成這樣!! 

痛死人家了啦!!
一個運動會搞成這樣!!

唉!

放個輕鬆!  來聽一下我喜歡的音樂吧!

We were strangers
原本兩人並無交集
starting out on a journey
不過是都要去旅行
Never dreaming
誰也沒料到
what we、d have to go through
命運會玩什麼把戲
Now here we are
就這麼突然地
I、m suddenly standing
我與你並肩而立
At the beginning with you
同在這個起點向前行

No one told me
從沒人跟我提起
I was going to find you
有天會碰上妳
Unexpected
出其不意
what you did to my heart
妳在我心撥弄漣漪
When I lost hope
當我感到灰心
you were there to remind me
妳便在我耳邊提醒
This is the start
一切都才要開始而已

Chorus~ (複歌)
And life is the road and I wanna keep going
我願生命之路永無止境
Love is the river I wanna keep flowing
我願愛戀之河長流不息
Life is the road, Now and forever
生命就是康莊大道﹐歷久彌新
Wonderful journey
一趟美好的旅行
I、ll be there when the world stops turning
當路不再蜿蜒前進
I、ll be there when the storm is through
風雨不再肆虐侵襲
In the end I wanna be standing at the beginning with you
我終究還是要站在起點﹐與你一起

We were strangers
原本兩人並無交集
On a crazy adventure
一同捲入瘋狂冒險之旅
Never dreaming
想都沒想過
How our dreams would come true
真有美夢成真這種事情
Now here we stand
現在我們就站在這裡
Unafraid of the future
面對未來毫無畏懼
At the beginning with you
同在這個起點向前邁進

Repeat Chorus (重複複歌)

I knew there was somebody somewhere
一早就知道遠方也有人心有靈犀
Like me alone in the dark
跟我一樣在黑暗中品嚐孤寂
Now I know that my dreams will live up
現在終於能確定那不是空想希冀
I、ve been waiting so long
等了這麼久的你
Nothing、s gonna tear us apart
無論如何我都不會放棄

Repeat Chorus 2X  (複歌x2)

arrow
arrow
    全站熱搜

    Fish魚 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()